fredag 8 april 2011

Skratt i April

Som jag skrev efter förra onsdagens träff, så rusar tiden bara iväg. Igår körde vi aprils första skrattyogapass och det var hälften-hälften av "första"-gångare och veteraner. De som aldrig tidigare varit där hade bara helt apropå kommit dit eller blivit rekommenderade av tidigare besökare. Några var nyfikna då de sett avsnitt i TV om skrattyoga eller läst i tidningar. Kul att det finns intresse. Zannah och jag vill gärna sprida de positiva effekter skrattet ger, både fysiskt, psykist och socialt. För mig är det så att hör jag någon skratta sprider det ett ljus inom mig under förutsättning att det är av det goda slaget förstås. Det är aldrig bra att skratt åt någon utan vi ska skratta med varandra. Den enda man får skratta åt är sig själv och där kan man ju om man vill "bjuda in" andra att skratta med.
Välkomna igen./Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar