torsdag 2 december 2010

Skratt explosion

Igår var det ca. 40 personer som var med och skrattade loss på skrattklubben! Så häftigt!! Vilken energi :) Många var där för första gången , nyfikna och fulla av förväntan. Det var härligt att se en sådan blandning av åldrar, tjejer, killar, män och kvinnor, och alla där för att få skratta ihop med andra. När jag tittar mig omkring på alla skrattande och leende människor som möts för första gången här på skrattklubben tänker jag på ett ordspråk:

"We are not strangers, we are just friends that never met"

ps. hoppas att min engelska är riktig? Annars får ni skratta med mig åt min "knaggliga" engelska...:) ds.

2 kommentarer:

  1. Tack för härliga skratt i går! Jag tar fasta på ditt tips från i går och har satt ett larm i datorn om att jag ska skratta klockan 12 varje dag. Inte dumt alls! :-)

    SvaraRadera
  2. Vad härligt Jenny!! Jag hade ett leendepå läpparna igår när jag somnade.
    Tack själv för härliga skratt
    / Zannah

    SvaraRadera