torsdag 14 oktober 2010

Energikick på skrattklubben

Det var underbart att leda skrattyogapasset igår och responsen från deltagarna kändes riktigt dynamisk. De gav verkligen av sig själva.
En av deltagarna, som var där för första gången, sa efteråt att hon kände sig "upplyft". Jag kan verkligen hålla med. Jag har hållit på med skrattyoga i 10 år och även om jag känner mig trött och/eller nere innan skrattpassen, så är det med lätta steg jag går hem igen.
Tack för att ni kom till Skrattklubben igår och deltog med liv och lust.
Alla är hjärtligt välkomna till Skrattklubben, både ni som varit här förut och ni som aldrig prövat på tidigare.
/Lena

2 kommentarer:

  1. Blir det TV-inspelning den 27:e? Jag är tyvärr förhindrad den onsdagen. Lars Avellán

    SvaraRadera
  2. Hahaaa Lena o Zannah!
    Tack för att ni bidrar till en gladare vardag! Det var någon som sa att känslan håller kvar i flera dagar - kan bara hålla med! Jag blir alltid uppfylld och får en lättnadskänsla & ler hela vägen hem.
    Jag kommer inte den 27 oktober, men är med igen den 3 november. Så hoppas att får vara med i TV-inspelningen för att sprida denna härliga möjlighet till flera skrattbehövande!
    Skraa & Glädje från
    Jaana Suorsa

    SvaraRadera