tisdag 12 oktober 2010

Skrattklubben i full gång

Eftersom den här bloggen för skrattklubben är så färsk......så får vi nöja oss med en skrattande kattunge...snart kommer jag sätta in lite bilder från vår egen skrattklubb :) om någon vill vara med på bild förstås?! Förra veckan var jag ledare och då var tidningen Må bra där för att ta kort. Främst på Jaana som blivit intervjuad av tidningen....får se när numret kommer ut, återkommer om det när jag vet..
Åh så många härliga skratt sist!! 6 nybörjare och ett gäng "stammisar" ....jag var helt slut efteråt! Tänk vad häftigt det är att få skratta tillsammans...även om det varit en tuff dag och jag känner mig lite stressad och nere så mår jag sååååååå mycket bättre och får så mycket energi efter att ha varit på skrattklubben

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar