torsdag 4 november 2010

Skratt i höstkylan

Jag var både frusen och trött när jag rusade in på skrattklubben igår ....där möttes jag av ett helt gäng nybörjare på vår introduktion.....vi hade också besök av DN en journalist och en fotograf.
Vi börjar bli riktigt kända nu Skrattklubb Stockholm ! DN killarna var naturligtvis också med och prövade på ....hur ska man annars förstå vad vi gör tillsammans på onsdagkvällarna? Några ställde upp på intervjuer efteråt och det var full aktivitet när jag lämnade skrattklubben för att gå vidare till Gamla Stan och "repa" med mitt band.....först skratt sedan musik...kan det bli bättre:)
Nu när mörkret och kylan smyger sig på, så är det gott att veta att på onsdagar får jag påfyllning av värme, energi och skratt tillsammans med mina skrattkompisar på Skrattklubb Stockholm.
Jag ler fortfarande när jag tänker alla härliga skratt igår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar