torsdag 25 november 2010

Vi skrattar oss varma

Här en härlig artikel från Må bra som just kommit ut. Läs och njut av underbar bild!
Stockholm ligger vitt av snö och jag pulsar mig fram till Björngårdsgatan för ännu ett härligt skrattpass! Jag möts av Niklas från SVT , en glad och god kille som vill vara med och skratta med oss. Inslaget sänds på fredag i programmet Skavlan. Det blir ett kort inslag och jag hoppas att vi hinner få med många härliga skratt :) Det har verkligen blivit inne med att skratta.....många journalister hör av sig och vill göra reportage. Kul tycker jag men ofta kopplas det ihop med humor. Skratttklubben är ju så bra eftersom man inte behöver ha humor för att vara med och skratta!!
På måndag den 29 November kommer DN artikeln på DN:s insida om skrattet och skrattklubben. Kul :)
Vi var ett härligt gäng som skrattade oss varma innan vi gav oss ut i vinterkylan igen .


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar